وزیر آموزش و پرورش: 🔹۲۰ دانش آموز در جریان تجاوز رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. از فرهنگیان هم شهید داشتیم و تعدادی از مدارس نیز آسیب جزئی دیدهاند.
اولین دیدگاه را ثبت کنید.